Weekend!!!!

Så blev det tid til weekend. Også tiltrængt.

I søndags var jeg på skrive kursus fra 10-16.30. Mandag-torsdag IT-kursus. Tirsdag var jeg til coach efter kursus og i går var jeg til dans to gange, så tiden flyver af sted.  I dag ser det dog ud til, at jeg har fri. Der er ikke blevet ringet fra kontoret mht. gæstebørn.
Så nu står den på rengøring og få ordnet noget af alt det, jeg er bag ud med.

Jeg fik lavet et CV på kurset i går og en ansøgning. Dog ikke en jeg sender, da jobbet krævet et truck certifikat, men skal jo have øvet mig lidt i at skrive ansøgninger.

Dog overvejer jeg faktisk at tage et truck certifikat. Det kan give nogle flere muligheder, for at få et arbejde. 🙂

 

man riding a yellow forklift with boxes
Photo by ELEVATE on Pexels.com

 

 

 

 

Skriv en kommentar